“Ilumina os Teus Desexos” Dá inicio ao Nadal en Ares

Comparte esta nota de prensa

A Concellaría de Cultura de Ares anuncia a tradicional celebración de “Ilumina os teus Desexos”, o martes 5 de decembro ás 17:30 horas no Parque Rosalía. Esta actividade, que gañou popularidade ano tras ano, convida ás familias a reunirse xunto á árbore preto da ponte da Ciscada para colgar os seus mellores desexos para o 2024. Con tarxetas decoradas con mensaxes e ilusións, os máis pequenos da localidade darán vida a unha árbore que se converterá no epicentro luminoso do Nadal en Ares. Tras este acto, as luces do Nadal acenderanse, marcando así o inicio oficial da tempada festiva no municipio.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado