Nas ribeiras de Cervás e Chanteiro aínda é posible atopar as lembranzas dos primeiros contactos co mar: mergullarse, pescar, baixar aos cantís ou bañarse nas calas de cantos rodados son algúns dos recordos que aínda perduran na memoria colectiva da veciñanza aresá.

Comparte esta nota de prensa

Javier Domínguez Vilasánchez, pescador de ribeira, e César Pita Carretero, apaixonado da historia local e escritor de “Na ribeira das nosas vidas”, reviven conxuntamente como era o día a día nestes lugares de enorme valor simbólico.

Descobre con eles unha historia sobre o noso litoral!

Atoparás máis información do roteiro no perfil do Concello en Wikiloc: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/ruta-3-ribeiras-de-ares-114653125

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado