Nas últimas semanas, o Concello fixo público o último documento promovido pola área de Medioambiente, o “Inventario e valoración da avifauna do concello de Ares”

Trátase dun estudo no que se poden atopar resultados interesantes para a localidade:

• Identificáronse 155 tipos de aves diferentes na contorna municipal, o que reforza a visión de Ares coma un lugar cunha riqueza ornicolóxica considerable.
  • 6 especies relacionadas cos nosos espazos naturais están incluídas no Catálogo Galego de Especies Ameazadas.
  • Delimitáronse 4 lugares de marcado interese para a avifuna aresá: a área existente entre a praia da Barrosa até Punta Coitelada; a Xunqueira, pola súa alternancia de vexetación de marisma, carballeiras e bosque pantanoso; as Illas das Mirandas, un importante durmideiro e, finalmente, a praia urbana de Ares, a zona con maior espazo intermareal.

Alí, xusto onde desemboca o río da Xunqueira, poderás observar a mellor mostra de aves acuáticas invernantes e en migración de todo o concello.

Con todo, se desexas afondar nas especies vulnerables ou en perigo de extinción da nosa localidade, atoparás máis información aquí embaixo!