O Concello impulsa un sorteo para enriquecer a ambientación Histórica do Ares Indiano.

A Concellería de Cultura, dirixida por Alma Barrón, resalta unha das iniciativas que tomará protagonismo durante a próxima fin de semana. O propósito central é fomentar a participación de individuos vestidos de acordo á época temática.

Trátase dun sorteo de agasallos entre os participantes que asistan ao evento completamente caracterizados con vestimentas correspondentes á época.

Este sorteo de agasallos está aberto a todas as persoas, sen importar a súa idade, que asistan ao Ares Indiano vestindo roupas da época. Aqueles interesados en unirse a esta iniciativa poden dirixirse ao posto municipal situado no número 16 da Avda. Saavedra Meneses, durante o horario de apertura, onde poderán obter unha papeleta nominativa de participación.

O período para adquirir estas papeletas estará dispoñible os días sábado 19 de agosto e domingo 20, ata as 19:30 horas de cada día. Cabe destacar que cada papeleta será válida unicamente para o sorteo que corresponda ao día en que foi obtida.

O sorteo de premios incluirá a entrega de 2 lotes de produtos tradicionais en cada xornada. O primeiro sorteo terá lugar o sábado 19 de agosto na Praza da Constitución, ao redor das 20:30 horas. O segundo sorteo levará a cabo o domingo 20 de agosto, tamén na Praza da Constitución, ás 19:45 horas.

En relación a esta iniciativa, Alma Barrón, a concelleira de Cultura, alenta a todos os asistentes a vestirse acorde á temática, co fin de crear xuntos o ambiente apropiado na localidade e lograr que o Ares Indiano sexa aínda máis memorable.