O Concello informa sobre a restauración dos servizos médicos no Centro de Saúde

En vista das recorrentes queixas expostas pola veciñanza, o alcalde, Julio Iglesias, abordou de maneira directa a problemática e presentou a situación á xerencia da área sanitaria.

Na mañá de hoxe, o alcalde recibiu a confirmación de que o servizo de atención primaria na localidade, que fora afectado pola escaseza de persoal nos últimos días, volverá contar co persoal médico necesario a partir do mércores 16.

En resposta á crecente preocupación dos veciños e veciñas e as queixas recorrentes acerca da falta de persoal médico no centro de saúde, o alcalde, Julio Iglesias, tomou a decisión de abordar directamente o asunto coa xerencia da área sanitaria.

En relación a isto, Iglesias sinalou que no centro de saúde de Ares, a dispoñibilidade de médicos para brindar a atención primaria requirida viuse diminuída nos últimos días, situación que xurdiu en parte debido ás ausencias por baixas médicas e períodos de vacacións que non puideron ser cubertos. “Durante as últimas semanas, houbo unha redución no número de médicos dispoñibles para proporcionar atención primaria no noso centro de saúde. Esta situación xerou inquietude entre os nosos veciños, quen expresaron as súas queixas ao concello”.

Fronte a esta conxuntura, o alcalde de Ares comunicouse directamente co Xerente da área sanitaria para expor o problema e solicitar a súa intervención. Á súa vez, o Xerente comunicoulle ao alcalde esta mesma mañá que a partir  do mércores 16, o servizo médico no Centro de Saúde funcionará con total normalidade, asegurando a atención médica necesaria para toda a veciñanza.