O pasado venres 15 de decembro, Comillas foi o escenario da asemblea anual da Asociación Rede de Municipios Indianos do Cantábrico

Coa participación de representantes de Ribadedeva, Pradoluengo, Comillas, Boal, Medio Cudeyo, Ares, Balmaseda e Ribadeo. Alma Barrón, concelleira de Cultura de Ares, sumouse a través de videoconferencia.

No encontro deuse a benvida a novos representantes e discutíronse estratexias para continuar difundindo o legado indiano en beneficio dos municipios e os seus visitantes. A asemblea reiterou o compromiso da asociación coa preservación  da riqueza cultural e histórica que caracteriza a estas localidades.  Acordáronse numerosas  novidades para o 2024, con detalles que se darán a coñecer proximamente!