O pasado sábado, a escola Comp-Arte presentou unha exhibición das súas coreografías de danza moderna en colaboración co Concello

Comparte esta nota de prensa

O alumnado, protagonista desta iniciativa, mostrou o seu talento pola mañá no pavillón polideportivo municipal da nosa localidade. Foi unha xornada chea de ritmo e expresión que marcou o peche perfecto para as últimas semanas deste ano!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado