Oswaldo Digón Presentará o seu Monólogo “Outra Movida” en Ares o vindeiro martes 26 de Decembro

Comparte esta nota de prensa

Este evento, parte da programación do Nadal organizada pola Concellaría de Cultura da localidade, terá lugar ás 20 horas no salón de actos da Alianza Aresana. Concibido como unha experiencia para pechar o ano con alegría e entretemento, o monólogo ofrecerá á  audiencia adulta un repertorio de relatos humorísticos. Oswaldo Digón, recoñecido actor e monologuista galego, compartirá cos asistentes unha selección de contos baseados na súa propia vida.

“Outra movida” preséntase como un testemuño cómico das vivencias e experiencias do artista. A comedia entrelázase a través de “contos baseados en feitos irreais, onde todos os personaxes cambiaron de nome para facilitar a identificación do público”.

A entrada a este evento cultural será gratuíta e non requirirá reserva previa, ata esgotar o aforo dispoñible.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado