O Concello de Ares Anuncia o campus de verán de fútbol Fundación Celta By Cabreiroá 2023

O Concello de Ares, a través da súa Concellaría de Deportes, presentou oficialmente o esperado Campus de Verán de Fútbol Fundación Celta by Cabreiroá 2023.

Esta iniciativa levarase a cabo durante cinco días no mes de xullo, en horario matutino, e está deseñada para nenos e nenas de idades comprendidas entre os 4 e os 16 anos.

O Campus celebrarase no campo municipal de Prados Vellos, onde a Fundación Celta de Vigo ofrecerá aos participantes a oportunidade de mellorar as súas habilidades futbolísticas e gozar dunha experiencia enriquecedora xunto a outros mozos apaixonados polo fútbol.

Os días elixidos para o desenvolvemento do Campus serán do 17 ao 21 de xullo. Cada participante recibirá un equipamento completo e oficial dos Campus de Verán Fundación Celta, que incluirá unha camiseta, pantalón e calcetíns de adestramento.

Ademais, contarase cun equipo de monitores altamente cualificados provenientes do club olívico, quen se encargará de guiar e motivar aos nenos e nenas a través dunha metodoloxía de adestramento dinámica e divertida.

Durante as cinco horas diarias do campus, que se estenderá desde as 9:45 a.m. ata as 1:45 p.m., os participantes mergullaranse nunha variedade de actividades enfocadas no desenvolvemento de habilidades técnicas e tácticas, sempre mantendo un enfoque lúdico e recreativo. Estableceranse grupos de traballo e fomentarase o compañeirismo e a creatividade nun ambiente seguro e estimulante.

O prezo de inscrición para o público en xeral será de 137 euros. Con todo, ofreceranse descontos especiais para diversas categorías, os cales se detallarán na páxina web oficial do Real Club Celta de Vigo (www.rccelta.es), onde tamén se poderá levar a cabo o proceso de inscrición. É importante destacar que os residentes de Ares, os xogadores das categorías inferiores do Numancia e os abonados do Celta de Vigo e/o a Fundación poderán beneficiarse dun prezo reducido de 123 euros. Aqueles que se inscriban antes do 5 de xuño poderán aproveitar esta oferta.

A presentación oficial do Campus de Verán levouse a cabo no Concello de Ares e contou coa presenza do alcalde, Julio Iglesias, a concelleira de Deportes, Noelia Montero, o Presidente da Fundación do Celta de Vigo, Germán Arteta, a Presidenta do Numancia ADR, Elena Fuentes, e o Delegado da Federación Galega de Fútbol en Ferrol, Abraham Yáñez.

Estes colaboradores resaltaron os valores que se promoven a través do deporte, como a superación persoal, o traballo en equipo e a amizade, que serán fundamentais nesta edición do Campus de Verán de Fútbol Fundación Celta by Cabreiroá 2023.