O Campus de Verán 2023 da Fundación Celta dá inicio ás súas actividades en Ares!

Durante os días 17 ao 21 de xullo, o campo municipal de Prados Vellos será testemuña de sesións lúdico-educativas deseñadas para potenciar as habilidades futbolísticas de nenos e nenas de idades comprendidas entre os 4 e os 16 anos.

Este evento, posible grazas á colaboración entre a Fundación Celta, o Concello de Ares, a Federación Galega de Fútbol en Ferrol e o Numancia ADR, non só trátase dun espazo para mellorar as destrezas no terreo de xogo, senón que tamén busca inculcar valores fundamentais nos participantes. Máis aló do fútbol, promoverase a puntualidade, o traballo en equipo e a amizade, ofrecendo aos asistentes unha experiencia integral e enriquecedora.

Durante as mañás de toda a semana, os nenos e nenas gozarán das instalacións do campo municipal de Prados Vellos, onde o equipo da Fundación Celta levará a cabo sesións de adestramento seguindo a metodoloxía da canteira do club olívico. Ademais de enfocarse no desenvolvemento de habilidades técnicas e tácticas, farase especial fincapé na diversión e a aprendizaxe a través de xogos lúdicos e dinámicas interactivas.

O Campus de Verán do Celta en Ares converteuse nunha tradición arraigada desde o ano 2011. Ao longo de todos estes anos, consolidouse como un dos campamentos máis destacados dentro da oferta da Fundación Celta de Vigo, converténdose nun espazo para o intercambio de coñecementos entre os adestradores e xogadores locais, e o persoal do equipo olívico, xerando un ambiente de aprendizaxe colaborativa e enriquecedora para todos os involucrados.