Ares diseña una nueva Actividad Deportiva en el marco del Proyecto Europeo Sporural

A Concellería de Deportes do Concello de Ares, en colaboración co CPI As Mirandas, o Club Marítimo de Redes (sección kaiak) e a empresa de turismo activo Kapitrek, desenvolveu onte dunha actividade deportiva na natureza deseñada especificamente para os estudantes de 3º de ESO.

Esta iniciativa inscríbese no proxecto Erasmus deportivo coñecido como SPORURAL, que está baixo o liderado do Concello de Ares. SPORURAL é un proxecto que ten como obxectivo fusionar tres elementos fundamentais: o deporte ao aire libre, a conciencia ambiental e a innovación tecnolóxica en contextos rurais en toda Europa.

Ademais do Concello de Ares, SPORURAL conta coa colaboración de tres entidades internacionais destacadas: a asociación cultural INNOdxt, tamén con sede na provincia da Coruña; o club húngaro de actividades na natureza centrado no BTT, Crosskovacsi Sport; e a entidade de atletismo de Mykonos, en Grecia, EAS CYCLADES.

A misión principal de SPORURAL é promover prácticas deportivas sostibles en contornas naturais rurais en toda Europa. Este proxecto ambicioso que encabeza Ares, apoiado pola Unión Europea, busca democratizar e difundir actividades deportivas que combinen a paixón polo deporte ao aire libre, a conservación do medio ambiente e a aplicación de tecnoloxías accesibles.

A actividade deportiva que se levou a cabo onte en Ares, dirixida pola área municipal de Deportes, foi unha representación perfecta dos principios e obxectivos de SPORURAL, na que estudantes de 3º de ESO participaron en dúas actividades diferenciadas.

Por unha banda, na actividade de kaiak e contribución ambiental, os estudantes embarcáronse en kaiaks xunto ao monitor do Club Marítimo de Redes e navegaron ata a praia de Area Morta. Durante este traxecto, os mozos e mozas involucráronse activamente na conservación da contorna mariña, recollendo plásticos e outros residuos flotantes na auga. Ademais, levaron a cabo unha exhaustiva inspección visual da praia de Area Morta, identificando e rexistrando os residuos presentes na zona.

Doutra banda, a outra metade do grupo participou nunha actividade de orientación individual e preservación ambiental, organizada por Kapitrek.

Utilizando aplicacións móbiles previamente descargadas, os estudantes embarcáronse na procura de letras ocultas no plano de Redes, co propósito de formar a palabra «SPORURAL». Ademais da súa tarefa de orientación, os estudantes recolleron residuos durante o seu percorrido, promovendo activamente a conciencia ambiental.

É importante destacar que a actividade se desenvolveu de maneira sostible, incentivando o respecto e o coidado do medio ambiente no contexto das prácticas deportivas e o turismo activo nas comunidades rurais. Para documentar e difundir este evento, utilizouse tecnoloxía de vangarda, incluíndo drons que capturaron imaxes do desenvolvemento das actividades e  tomáronse fotografías que serán compartidas na páxina web do proxecto e tamén na páxina do Concello.

Para obter máis información sobre o proxecto SPORURAL e as súas próximas fases, convidámoste a visitar a páxina web oficial do proxecto en:http://sporural.concellodeares.com