A Cabalgata de Papá Noel Percorrerá os Principais Lugares do Municipio na tarde do Domingo

Ademais da recepción na Alianza Aresana, tense programado que Papá Noel percorra todas as parroquias do municipio, comezando ás 16:30 na Praza do Pedregal de Redes.

O Concello de Ares, como é tradición cada ano, organiza a cabalgata de Papá Noel, que percorrerá os lugares e rúas máis destacados do municipio durante a tarde do domingo, 24 de decembro, a partir das 16:30 horas. A esa hora, Papá Noel realizará a súa primeira parada na praza do Pedregal de Redes, para logo dirixirse a Barracido, Pedrós, Chanteiro e Cervás. Desde Cervás, emprenderá a viaxe cara a Ares, onde o esperarán as carrozas que desfilarán polas rúas do pobo.

A cabalgata comezará na Porta do Sol, desfilando ao longo da avenida Saavedra Meneses (paseo marítimo). Continuará o percorrido atravesando a praza de la Iglesia e a rúa Real, ata chegar ao cruzamento coa avenida de Mugardos. Seguindo este itinerario, a cabalgata avanzará pola avenida Federico García Expóxito para logo retornar á avenida Saavedra Meneses, concluíndo o seu desfile no edificio da Alianza Aresana. Alí, ao redor das 18:45 horas, Papá Noel deixará a súa carroza para recibir, xunto cos seus axudantes, a todos os nenos e nenas que desexen coñecelo de preto.

Con todo, se as condicións meteorolóxicas non o permiten, a cabalgata realizará só visita ás parroquias e acurtará o percorrido para dirixirse directamente á recepción na Alianza Aresana.

A iniciativa é froito do esforzo conxunto da Concellaría de Cultura e a Sociedade Cultural O Tilo, e conta co apoio de Protección Civil de Ares e a Policía Local.