El Servicio Municipal de Aguas viene de habilitar en estas últimas fechas a posibilidad de recibir tu factura del agua en PDF.

Comparte esta nota de prensa

Si no quieres recibir facturas en papel, solo tienes que facilitar al Servicio de Aguas un correo electrónico en el que deseas que te la remitan.

Se estás interesado/a, notifica el correo electrónico en el que quieres que te la envíen contactando con el e-mail servizo.augas@concellodeares.com

Pódeche interesar

Notas de prensa

Hoxe conmemoramos o nacemento dunha das voces literarias máis importantes de toda Galicia, esa que iluminou a nosa cultura dende o século XIX e que aínda pervive na actualidade: Rosalía de Castro, a gran poeta e autora de Cantares Galegos. O Concello súmase ao Día de Rosalía que se celebra este 23 de febreiro e lembramos a súa figura, fundamental para comprender a identidade dos galegos e galegas!

El Ayuntamiento se suma al Día de Rosalía que se celebra este 23 de febrero y recordamos su figura, fundamental para comprender la identidad de