Estas datas festivas son o momento ideal para gozar dos bares e restaurantes de Ares en compañía de amigos, familia e compañeiros!

Comparte esta nota de prensa

Se estás a pensar onde usar ou mesmo atopar un dos 280 vales-rasca proporcionados pola campaña de consumo local do Concello, bota unha ollada a algúns dos locais de hostalería que achegamos a continuación, como parte da serie de presentacións de negocios que decidiron unirse ao MercAres!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado