Este pasado venres concluíu o VIII Campus Chiquibasquet no pavillón polideportivo municipal

Comparte esta nota de prensa

O evento, organizado por Chiqui Barros coa colaboración da Concellaría de Deportes, permitiu acabar o ano mellorando o nivel técnico e táctico dos seus participantes.

Nesta nova edición, máis de 20 mozos e mozas, con idades comprendidas entre os 5 e 21 anos, decidiron pasar estas datas formándose e, sobre todo, divertíndose!!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado