Finalizan as Obras dos Camiños Escolares Seguros en Ares

A Concellería de Urbanismo de Ares anunciou a finalización das obras dos “Camiños Escolares Seguros” no noso municipio. Estes proxectos, culminaron recentemente e agora están listos para servir como un recurso valioso para a seguridade e a mobilidade da veciñanza, especialmente para os máis novos.

As obras leváronse a cabo en dous tramos clave do noso núcleo urbano. Inicialmente, interveuse no tramo que conecta o paseo marítimo coa rúa Real, e posteriormente acometeuse a senda que une a rúa Real co CPI As Mirandas.

Estes camiños seguros non só facilitarán o acceso dos estudantes ao colexio, senón que tamén promoverán a mobilidade a pé e en bicicleta, priorizando aos peóns e ciclistas sobre os vehículos privados.

Un dos aspectos máis destacados destas obras é a creación dunha “plataforma única” que elimina as diferenzas entre calzadas e beirarrúas, creando un espazo completamente accesible e libre de barreiras para os peóns. Ademais, esta plataforma única distínguese pola súa gama cromática, empregando tons terrizos que crean una “linguaxe urbanística” distintiva e comunican claramente a prioridade dos peóns nestas áreas.

Ademais da plataforma única, utilizouse pintura ecolóxica nos pasos de peóns e sinalizacións verticais que indican o itinerario cara ao CPI As Mirandas, facendo que o camiño sexa seguro e atractivo para os estudantes e as súas familias.

Estas melloras non só beneficiarán á comunidade local ao proporcionar unha contorna máis segura para camiñar e andar en bicicleta, senón que tamén se aliñan cos obxectivos da Rede Española de Cidades Saudables (RECS).

Precisamente o investimento para estes proxectos, que foi de aproximadamente 50.000 euros cada tramo, levouse a cabo con fondos provenientes tanto do municipio como da dita Rede Española de Cidades Saudables (RECS), da que Ares forma parte.

Un Numancia de Campións

Boas novas nesta fin de semana para o fútbol aresán, pois toca parabenizar ao SDR Numancia de Ares por partida dobre. Despois de asegurar o