Na charla “Falemos do cancro de mama. Enfrontando o diagnóstico” de onte, organizada pola Xunta local da Asociación Española contra o Cancro en Ares, os expertos compartiron información esencial sobre a enfermidade

Comparte esta nota de prensa

O Dr. Luis Felipe Sánchez Cousido abordou aspectos médicos, facendo fincapé na importancia da detección temperá. Pola súa banda, Lucía Barcia Umbón ofreceu ferramentas desde a perspectiva psicolóxica para afrontar emocionalmente o diagnóstico. A sesión brindou un enfoque integral, proporcionando apoio tanto médico como emocional aos asistentes.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado