O Club Náutico acolleu onte e esta mesma mañá unhas novas xornadas destinadas á promoción dos deportes náuticos entre a xuventude aresán!

A iniciativa organizada entre o Concello e o propio Club Náutico, está inscrita dentro da campaña da Secretaría xeral para o Deporte da Xunta de Galicia “Imos xogar, imos ó mar”, có ánimo de incentivar as prácticas deportivas e saudables, baixo unha perspectiva lúdica, desde idades temperás.

Tras as actividades de kaiak, vela, padelsurf…practicadas a semana pasada polo alumnado de Primaria do CPI As Mirandas, esta vez tocoulle o turno aos rapaces e rapazas de Secundaria, que gozaron seguindo as intrucións dos monitores, cunhas condicións favorables de tempo, aproveitando ao máximo as clases!