O Concello organiza dous obradoiros infantís de reciclaxe na Praza da Constitución!

As concellarías de Educación e Medio Ambiente de Ares anuncian a celebración de dous obradoiros dirixidos a nenos e nenas de 7 a 12 anos na Praza da Constitución. Os talleres celebraranse o próximo 6 de maio e son gratuítos, pero requiren inscrición previa a través da páxina web municipal debido ás prazas limitadas dispoñibles.

O primeiro obradoiro, “Ramas Literarias”, é un taller de concienciación ambiental infantil que combina a creatividade coa literatura e a natureza. Os nenos terán a oportunidade de decorar latas baleiras con pinturas, marcadores, adhesivos e outros materiais dispoñibles para darlles un toque persoal e creativo. Logo, poderán elixir fragmentos de libros relacionados coa natureza ou o medio ambiente, escribilos en tarxetas ou pequenos papeis, e colocalos nas latas decoradas. Ademais, cada lata levará unha rama decorada polos nenos, simbolizando a conexión coa natureza. Os monitores tamén falarán sobre a importancia de coidar a nosa contorna natural, como reducir, reutilizar e reciclar materiais, e como a literatura pode espertar a conciencia ambiental. Ao final do taller, os nenos levarán a casa as súas latas decoradas e as ramas decoradas como recordos da súa experiencia de concienciación ambiental e literaria.

O segundo obradoiro, “Cadriños feitos con Refugallo de Praia”, é outra das actividades artísticas programadas que promove a creatividade e a conciencia ambiental. Os nenos poderán utilizar materiais da praia recollidos e tratados previamente polos monitores, como cunchas, madeira, plásticos e outros elementos, xunto con subministracións artísticas proporcionadas no taller, para crear o seu propio cadro. Poderán experimentar con diferentes composicións, cores e texturas para dar forma á súa obra de arte. Durante o taller, tamén levarán a cabo actividades de reflexión e discusión sobre a importancia de coidar o noso medio ambiente e protexer as nosas praias.

Estes obradoiros ofrecen aos nenos e nenas unha oportunidade única de aprender sobre a importancia do coidado do medio ambiente mentres se divirten con actividades creativas. Para participar é necesario formalizar a inscrición a través da páxina web municipal, no formulario telemático que se activará este venres, día 28 de abril, ás 15.00horas.