O Concello programa dúas formacións para afondar no impacto do Alzhéimer e outras Demencias

En colaboración con AFAL, levaranse a cabo dous talleres na biblioteca municipal de Ares os días 31 de maio e 1 de xuño, en horario de 16:30 a 18:30 horas. Estes talleres son completamente gratuítos, pero é necesario inscribirse previamente contactando cos Servizos Sociais.

Durante as formacións, as expertas proporcionarán información ás familias sobre o enfoque terapéutico das demencias, abordando temas como os síntomas, o tratamento e os cambios no comportamento. Ademais, ensinarase como brindar adecuadamente os coidados.

A Concellería de Igualdade e Benestar e a Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer (AFAL) Ferrolterra uniron forzas para organizar dúas xornadas co fin de difundir a importancia de brindar atención especializada tanto ao alzhéimer como a outras demencias que afectan o desenvolvemento cotián das persoas.

Estas xornadas contarán coa participación de profesionais cualificados, incluíndo unha psicóloga e unha terapeuta ocupacional, e estarán dirixidas a aquelas familias que requiran información sobre estas enfermidades.

As formacións levaranse a cabo os días 31 de maio e 1 de xuño, desde as 16.30 ata as 18.30 horas, na Alianza Aresana. Para asistir é necesario inscribirse previamente chamando ao 981 448 354 ou enviando un correo electrónico a servizos.sociais@concellodeares.com.

O programa das xornadas incluirá unha ampla variedade de temas, como a sintomatoloxía das demencias e do alzhéimer, os tratamentos dispoñibles e as alteracións que afectan o comportamento das persoas afectadas. Ademais de abordar os aspectos psicolóxicos e clínicos, tamén se ofrecerán consellos prácticos sobre mobilización e coidados, incluíndo recomendacións sobre posicionamento na cama, hixiene postural e sedestación. Tamén haberá un taller práctico como parte da xornada.

A concelleira de Igualdade e Benestar, Victoria Montenegro, fixo fincapé nos obxectivos destas capacitacións: “A nosa finalidade é proporcionar coñecementos prácticos a aqueles que se enfrontan diariamente ás demencias e ao alzhéimer, así como a aqueles que coidan a persoas dependentes. É fundamental abordar tanto o impacto psicolóxico como brindar consellos prácticos que fomenten a convivencia nos fogares”.

Desde a Concellería lémbrase que ambas as actividades son gratuítas e que o proceso de inscrición estará aberto ata que se completen todas as prazas dispoñibles