Onte, mércores, e o martes mesmo, a mocidade de 3 a 12 anos parou na biblioteca municipal de Ares para xogar, explorar as súas instalacións e ir na procura dos Reis Magos!!

Comparte esta nota de prensa

Dúas actividades que lembran o peche da programación de Nadal do Concello, que se oficializará hoxe á tarde coa cabalgata das súas Maxestades de Oriente.

Con lanternas na man e bregando contra a escuridade, estas foron algunhas instantáneas que nos deixaron os máis pequenos na Alianza Aresana!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado