Os Concellos de Ares e Mugardos preparan a tradicional romaría do Voto de Chanteiro para o 30 de Maio

Os municipios de Ares e Mugardos están a organizar os preparativos para a celebración da romaría do Voto de Chanteiro, que terá lugar o vindeiro martes 30 de maio.

Esta festividade, arraigada na tradición local, atrae por centos de persoas cada ano e converteuse nun evento moi esperado tanto polos habitantes destes municipios como por aqueles que veñen doutras zonas da comarca.

O programa de actividades, presentado pola Concellaría de Cultura do municipio, promete unha xornada chea de diversión e devoción. Como é costume, poñeranse ao dispor autobuses que percorrerán as localidades para recoller e deixar aos interesados.

Os autobuses comezarán o seu percorrido ás 10:30 da mañá e realizarán paradas estratéxicas en distintos puntos de Ares, como o Pedregal, Pezoas, Seselle, Porta do Sol, Lubre, Cervás e Chanteiro. En Mugardos, o percorrido incluirá San Xoán de Piñeiro, O Seixo, Franza, A Pedreira e Mugardos. Os autobuses realizarán unha viaxe de regreso ás 14:00 horas e outro ás 19:00 horas.

A romaría contará con actividades habituais que foron gozadas polos asistentes en edicións anteriores. O Grupo de gaitas Aresán amenizará o evento coa súa música tradicional, mentres se reparten empanadas e bebidas entre os participantes. A misa, que se levará a cabo ás 12:00 horas, marcará un momento de especial significado relixioso na xornada.

Alma Barrón, concelleira de Cultura de Ares, resaltou a importancia de manter viva esta tradición arraigada nos municipios de Ares e Mugardos, e expresou o seu desexo de ver a ermida da nosa Señora da Mercé chea de romeiros e romeiras que gocen e vivan intensamente esta celebración.

A romaría do Voto de Chanteiro, que ten as súas orixes no século XV, xurdiu como unha ofrenda en agradecemento á Virxe da Mercé por poñer fin a unha peste que arrasaba Ferrol e os seus arredores. Desde entón, celébrase anualmente como unha festividade que combina o relixioso co festivo e atrae a numerosos fieis e visitantes da comarca.