Os Reis Magos visitarán os principais lugares do Municipio na tarde do Venres

Ademais da recepción na Alianza Aresana, tense programado que as Súas Maxestades de Oriente percorran todas as parroquias do municipio, comezando ás 16:30 na Praza do Pedregal de Redes.

O vindeiro venres, 5 de xaneiro, os Reis Magos estarán presentes en todo Ares. Provenientes de Oriente, iniciarán a súa cabalgata en Redes ao redor das 16:30 horas e percorrerán os núcleos das parroquias, incluíndo Barracido, Marina do Pombal, Seselle, Pedrós, Lubre, Chanteiro e Cervás. Desde Cervás, emprenderán a viaxe cara a Ares, onde os esperarán as carrozas que desfilarán polas rúas do pobo.

A cabalgata comezará na Porta do Sol, desfilando ao longo da avenida Saavedra Meneses (paseo marítimo). Continuará pola praza da Iglesia, rúa Real, avenida Federico García Expóxito, avenida de Redes e retornará á avenida Saavedra Meneses, para concluír o seu desfile no edificio da Alianza Aresana, onde darán a benvida a pequenos e maiores, aproximadamente ás 18:45 horas.

En caso de condicións climáticas desfavorables, reducirase a extensión da cabalgata, enfocándose unicamente na visita ás parroquias. En tal situación, o percorrido dirixirase directamente cara á recepción na Alianza Aresana. No caso de que as condicións climáticas non o permitan, considerarase a posibilidade de suspender todo o percorrido, optando por manter unicamente a recepción no edificio da Alianza Aresana.

Esta celebración conta coa colaboración da Concellería de Cultura, a Sociedade Cultural o Tilo, Protección Civil de Ares e a Policía Local.