Queres coñecer os salóns de peiteado onde poderás obter algún dos vales-rasca do MercAres?

Comparte esta nota de prensa

Descobre estes espazos que ofrecen o máximo coidado persoal e estilismo de calidade, indo máis aló de simplemente perfeccionar o teu peiteado.  Máis que profesionais da beleza, estes expertos preséntanse como asesores de confianza, brindando non só servizos excepcionais senón tamén unha asesoría personalizada.

Convidámosche a revisar esta publicación e explorar os salóns de peiteado que decidiron sumarse á campaña de consumo local, MercAres!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado