A veciñanza de Ares uniuse hoxe para adornar e iluminar a árbore próxima á Ponte da Ciscada, enchéndoa cos seus mellores desexos para o ano 2024!

Comparte esta nota de prensa

Nun xesto cargado de significado, as familias reflectiron as súas aspiracións máis sinceras escribíndoas e colgándoas na árbore central do parque. Este evento contou coa participación dos máis pequenos, quen, provistos de bolígrafos e bólas decoradas, contribuíron plasmando as súas citas e ilusións.

Membros do goberno municipal tamén estiveron presentes, encabezando a inauguración da iluminación do Nadal en toda a localidade!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado