Representación teatral do Grupo de Teatro “DONAS” coa comedia DON PERO “El emparedado”

Comparte esta nota de prensa

Lembramos que mañá, sábado, 5 de febreiro, arranca a programación cultural do mes coa actuación teatral do grupo Donas! Será unha comedia de hilarante posta en escena, un espectáculo propio e en verso baixo o nome “Don Pero el Emparedado”.

Levarase a cabo ás 19.00 horas na Alianza Aresana, con entrada libre ata completar aforo.

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado