Reunión coa asociación de Veciños de Chanteiro

A concelleira de Mobilidade, Lucía Blanco, reuniuse esta mesma mañá coa Asociación de Veciños de Chanteiro para revisar os horarios do transporte metropolitano, o seu cumprimento e as necesidades actuais, de cara a buscar máis puntos de mellora e optimización do servizo.

A situación de Chanteiro é tamén unha das máis urxentes e preocupantes para o Concello, pois vulnera directamente o acceso da veciñanza ó núcleo urbano de Ares, erosionando os seus dereitos básicos. Dende a Concellaría de Mobilidade detéctase un incumprimento constante do servizo de transporte, especificamente no caso da ruta L8 de Chanteiro, que non recolle ós pasaxeiros ás 08:05 horas como está estipulado no propio horario de UTE Hércules Norte. Estanse realizando partes de incidencia diarios que exemplifican esta problemática e que son comunicados á Xunta de Galicia e á empresa adxudicataria.

O Concello e a Asociación de Veciños de Chanteiro tamén consensuaron na reunión que é fundamental recuperar unha das frecuencias máis empregadas pola veciñanza do rural: a liña con saída de Chanteiro ás 10.00 horas destino a Pontedeume que incluía paradas en Cervás, Ares e Redes. A súa volta, ás 12.00 horas dende Pontedeume, permitía unha conexión de calidade e un acceso razonable a servizos básicos como asistencia médica, compra ou xestións bancarias.