Se algo ten o programa municipal do SendAres é que podes descubrir paisaxes espectaculares, mais sobre todo de proximidade.

Comparte esta nota de prensa

E comprobar como cambian as cores ao longo das estacións, ao abranguer dende setembro até maio!

Aquí embaixo atoparás algunhas das estampas que atoparon os sendeiristas durante o quinto percorrido do SendAres, o que lles levou a explorar a contorna de Monfero,  chegando até o alto de Pena Fesa, dende onde se poden ver os Ancares se o tempo acompaña. E logo tocou volver polas Fragas do Eume e facer parada no miradoiro de Carboeiro, perfecto para contemplar o río Eume.

Natureza e deporte camiñan xuntos no #SendAres2024!

Pódeche interesar

Notas de prensa

Mestra no Concepción Arenal da Habana, primeira muller en ocupar a Vicepresidencia da Sociedade Fillas de Galicia creada para defender ás emigrantes galegas de calquera abuso e participante no I Congreso de Mulleres de Cuba de 1923, Andrea López Chao foi unha desas referentes que loitou por avanzar na sociedade do século XX.

A súa defensa do sufraxio feminino e da igualdade entre homes e mulleres expoñen a importancia de homenaxeala, xusto como se fixo o domingo pasado