Todo está xa en marcha dende as Alfombras florales de Ares para que poidamos celebrar unha festa consolidada coma un referente cultural na nosa contorna!

Comparte este evento

Porén, aínda se precisa a máxima axuda posible para sacar adiante o traballo que implica a preparación do evento. A antiga casa rectoral e as escolas do Lago son os dous espazos habilitados para a preparación do material, como o corte de verde, e que recibirán a toda persoa que desexe botar una man!

Ademais, podes ir preparando a fiestra e balcón da túa casa ou negocio para participar no concurso de decoración floral que promove o Concello durante as xornadas do 18 e 19 de xuño.

Pódeche interesar...

NADAL ARES 2023-2024

Programación de Nadal do Concello de Ares 2023-2024   Agradecemos a colaboración das sociedades. entidades, grupos musicais, Protección Civil e Policía Local O Concello deséxavos

MercAres 2023