Visita do segundo grupo de escolares do CPI Atios de Valdoviño

Hoxe tivemos ao segundo grupo dos escolares do CPI Atios de Valdoviño! Unha visita que se inscribe no proxecto compartido entre os dous municipios, “Ares e Valdoviño no Mar”, e que permite á rapazada coñecer elementos que identifican á nosa localidade: a importancia do mar e a pesca na identidade da vila, a práctica do remo ou o traballo dos redeiros.

As tres aulas de 5º de primaria foron recibidas na casa consistorial pola concelleira de Turismo, Lucía Blanco, e os técnicos de deportes e comunicación do concello, presentándolles Ares e explicándolles para que serve o salón de plenos. O seu itinerario transcurriu logo polo paseo marítimo, o Club de Remo e a área do Porto!

A maiores, o mes de maio arrincará, no marco deste proxecto de cooperación que vén financiado polos fondos FEMP, coas visitas do alumnado do CPI As Mirandas a Valdoviño, creando sinerxias entre os dous espazos, divulgando os seus patrimonios litorais e tamén as súas culturas marítimas.