XORNADA CONTRA A VIOLENCIA DE XENERO CONCELLO DE ARES – VIOLENCIA DE XÉNERO E SISTEMA EDUCATIVO

Comparte este evento

Xornada do Concello de Ares: “VIOLENCIA DE XÉNERO E SISTEMA EDUCATIVO”, organizada pola Concellería de Benestar e Igualdade do Concello de Ares, e que se celebrarán o luns día 27 de novembro nas Escolas da Alianza Aresana

Nesta xornada contarase, como en edicións anteriores, cun amplo programa de relatorios a cargo de expertos e que permitirán abordar a temática desde diferentes perspectivas.

A asistencia á mesma é de carácter gratuíta. Para realizar a inscrición, podedes  picar na ligazón que facilitamos a continuación:

O número de participantes está limitado ata completar o aforo do Salón de Actos das Escolas da Alianza Aresana, seguindo como criterio de inscrición a orde de entrada das solicitudes de participación.

FORMULARIO INSCRICIÓN A XORNADA 2023

Teléfonos de contacto: 633 230054653 460381 – 613 196841.

PROGRAMACIÓN DA XORNADA

10:00 a 10:15 RECEPCIÓN

10:15 a 10:30 INAUGURACIÓN DAS XORNADAS

• D. Julio Ignacio Iglesias Redondo.
    • Alcalde-Presidente do Concello de Ares.
  • Dna. María Victoria Montenegro Paz.
    • Concelleira de Benestar e Igualdade do Concello de Ares.

10:30 a 11:30 CONFERENCIA: “Aprender e practicar a igualdade: tolerancia cero áviolencia de xénero”.

• Dna. Ana Iglesias Galdo
    • Profesora na Facultade de Ciencias da Educación da UDC.

11:30 a 12:00 PAUSA CAFÉ

12:00 a 13:00 CONFERENCIA: “Violencia sobre a muller no Plan Director”

• Dna. Sara Rodríguez Rodríguez
    • Garda Civil formadora Plan Director Ferrol

13:00 a 14:30 MESA REDONDA: “Violencia de xénero: prevención e intervención noscentros educativos”.

• Dna. Ana Iglesias Galdo
    • Profesora na Facultade de Ciencias da Educación da UDC.
  • Dna. Verónica Guerras Andrés
    • Garda Civil pertencente ao Equipo VIOGEN da 2ª Compañía deFerrol
  • Dna. Mª Teresa San Segundo Manuel
    • Dra. en Dereito Civil ; Directora Centro Estudios Xénero eDirectora Máster Malos tratos
  • Moderadora: Dna. Esther Montero Martínez
    • Educadora Social. Experta universitaria en malos tratos e violencia de xénero.

14:30 a 16:30 DESCANSO MEDIODÍA

16:30 a 17:30 CONFERENCIA: “Violencia sobre menores: das aulas ao Xulgado”

• D. Miguel Armenteros León
    • Fiscal Xefe da Fiscalía da Área de Ferrol