Xornadas de Teatro Clásico no Mosteiro de Santa Catalina de Montefaro

A Asociación de Amigos do Mosteiro de Santa Catalina, coa colaboración do Concello de Ares, organiza unhas Xornadas de Teatro Clásico que se levarán a cabo no histórico Mosteiro de Santa Catalina durante o mes de xuño.

Estas xornadas, que teñen como obxectivo principal promover o teatro clásico e achegar obras mestras aos residentes e visitantes de Ares, contarán coa representación de dúas destacadas obras, cada unha coa súa propia esencia e encanto.

A primeira delas é As Troyanas, unha traxedia escrita polo renombrado dramaturgo grego Eurípides. Nesta obra, que se presentará o 10 de xuño ás 20:00 h, o grupo da Casa de Castela a Mancha na Coruña transportaranos ao mundo de sufrimento e desafío que enfrontan as mulleres troyanas despois da caída da súa cidade en mans dos gregos. Baixo a adaptación e dirección de J.R. Martín, esta representación promete emocionar e conmover a todos os asistentes.

A segunda obra, O Sorteo de Cásina, é unha divertida comedia do aclamado dramaturgo romano Plauto. O 25 de xuño ás 20:00 h, a compañía Corzo Producións deleitaranos con esta historia chea de enredos e situacións cómicas. A trama segue as peripecias de Cásina, unha moza escrava cuxo destino se decide mediante un sorteo, desencadeando unha serie de equívocos e enredos hilarantes. Baixo a adaptación e dirección de J.R. Martín, esta representación promete arrincar gargalladas e entreter a todos os presentes.

Ambas as obras serán representadas no Mosteiro de Santa Catalina de Montefaro, un escenario histórico que achegará un ambiente especial ás representacións. A entrada a estes eventos culturais será libre e gratuíta, aínda que estará suxeita á capacidade do recinto.

A Asociación de Amigos do Mosteiro convida a todos os amantes do teatro para gozar destas Xornadas de Teatro Clásico. Será unha oportunidade imperdible para mergullarse no mundo dos clásicos, apreciar a riqueza cultural que ofrecen e vivir unha experiencia teatral nun marco inesquecible!