Familia, amizades, entrenadores e veciñanza apoiaron o sabádo pasado na casa consistorial aos dous últimos aresáns homenaxeados polos seus éxitos deportivos:

Cristian Carnero Solís, Campión de España de World Natural Bodybuilding Federation (WNBF) e 3º do Mundo en Banpam Weight 2022, e Óscar Fernández Allegue, Campión de España Cadete masculino de Remoergómetro 2022.

O salón de plenos da institución acolleu este acto en recoñecemento dos seus logros, pero tamén do seu esforzo para acadalos, que estivo presidido polo alcalde de Ares, Julio Ignacio Iglesias, acompañado por membros do seu equipo de goberno. Amais da entrega da placa conmemorativa a cada un deles, os homenaxeados tamén estamparon a súa sinatura no Libro de Ouro do Concello.

Parabéns aos dous!!