Julio Ignacio Iglesias Redondo, alcalde de Ares, e Alma Barrón, concelleira de Cultura, veñen de visitar o Consulado de Cuba en Santiago de Compostela para coñecer á súa nova cónsul, Ingrid Izquierdo, nombrada en novembro de 2022.

O encontro entre ambas partes realizouse o venres pasado, 17 de marzo, e serviu para estreitar lazos e procurar novas vías de colaboración, amais de abordar os vencellos histórico-culturais que unen Galicia e Cuba, especialmente con Ares e co seu pasado indiano.

A cónsul Ingrid Izquierdo tamén regalou á nosa vila o exemplar de “Versos” de José Martí, unha compilación de poemas do que se considera o iniciador do modernismo literario en Hispanoamérica, nado na Habana. Se tes interese, o libro estará dispoñible para préstamo na biblioteca municipal de Ares!