El punto limpio móvil del Ayuntamiento estará operativo a partir de la primera semana de enero

El nuevo servicio, que mejorará la recogida de residuos domésticos por el entorno municipal, se instalará en 12 ubicaciones rotativas —una por semana— repitiendo su itinerario cada tres mensualidades.

En él podrán depositarse pilas y baterías; lámparas y tubos fluorescentes; aceites minerales y vegetales; ropa y calzado y pequeños electrodomésticos.

O 2023 arrancará en Ares cunha gran novidade no seu servizo de xestión de residuos: o punto limpo móbil que vén de adquirir o Concello porase en marcha na primeira semana de xaneiro, realizando un percorrido por diferentes parroquias do municipio co obxectivo de cubrir o maior número de espazos posibles.

A concelleira de Medioambiente, Lucía Blanco, achegou a información sobre o funcionamento deste servizo que será chave na recollida de refugallos domésticos que requiren dun tratamento especial: “cada semana cambiaremos a ubicación do punto limpo seguindo un itinerario xa planificado para todo o 2023. Dentro deste itinerario, cada tres meses o punto limpo repetirá o percorrido polo municipio porque tamén desexamos que se instale coma un hábito dentro do concello”.

En total, a área de Medioambiente designou 12 ubicacións por todo Ares: Barracido, Cervás, Mazote, Mariña do Pombal, Cortiñas Gil, o Porto, Seselle, Redes, Lubre, Besoxo, Chanteiro e Pedrós. A veciñanza poderá consultar a nomeada planificación para saber cando e onde está situado o punto limpo móbil na páxina web municipal e nos carteis e folletos dispoñibles en edificios públicos, como é o caso da casa consistorial.

No que atinxe ó seu primeiro mes de actividade, estará dispoñible na área do Porto, Seselle, Besoxo e, finalmente, Chanteiro, e constará de 6 contedores nos que a veciñanza poderá depositar:

• Pilas e baterías.
  • Lámpadas e tubos fluorescentes.
  • Aceites minerais.
  • Aceites vexetais.
  • Pequenos electrodomésticos.
  • Roupa e calzado.

Segundo os pregos técnicos, o vehículo-punto limpo móbil supuxo un investimento de 85.910 euros, impostos incluídos, recibidos a través dunha liña de subvención da

Xunta de Galicia cofinanciada polo fondo europeo relativo ao Mecanismo de Recuperación e Resiliencia con cargo á Unión Europea-NextGeneration.

PUNTO LIMPO MÓBIL en pdf