O Concello inicia as obras de modernización dos servizos e pavimentos na rúa San Xosé

Esta importante intervención, que conta cun investimento próximo aos 170.000 euros financiados polo Concello e a Deputación, ten como obxectivo mellorar a rede de saneamento, pluviais e abastecemento, así como realizar traballos na iluminación, electricidade e telecomunicacións.

A rúa San Xosé deu inicio ás obras para a renovación dos seus servizos e pavimentos. Este proxecto representa a principal intervención urbanística que levará a cabo en Ares como parte do Plan Único da Deputación da Coruña. Para iso, destinaranse 156.285 euros provenientes da Deputación e 14.513 euros do orzamento municipal.

Ademais, tamén se inclúen no POS 2022 e no POS adicional os proxectos de renovación de infraestruturas de saneamento, abastecemento e pavimentación das rúas Fomento e un tramo da rúa Os Anxos. En total, estas tres actuacións superan os 425.000 euros de investimento entre os fondos provinciais e municipais.

No marco das melloras na rúa San Xosé, levarase a cabo unha transformación completa da rede de saneamento, pluviais e abastecemento de auga, ademais de obras na iluminación, electricidade e telecomunicacións. Tamén se realizará o revestimento da rúa cunha capa de rodadura de aglomerado, eliminando as irregularidades actuais e poñendo fin ao seu estado de deterioración. Instalarase un pavimento de lousa hidráulica similar ao existente e levarase a cabo a sinalización horizontal en toda a área de actuación.

A concelleira de Urbanismo, Olimpia Marcos, destacou que esta mellora na rúa San Xosé é un paso máis no progreso das infraestruturas públicas de Ares, sinalando que se enmarca na planificación que o Concello está a levar a cabo para a renovación e humanización das rúas do centro urbano de Ares. Estas intervencións tamén afectan a rúas como Fomento, María, Alfolíes, Cisne, así como á contorna de O Porto, que se atopa inmerso nun amplo proceso de humanización.