Tras os cambios executados pola Xunta de Galicia no servizo de transporte metropolitano prestado por UTE Hércules Norte, o Concello vén de actualizar o deseño municipal dos horarios de buses, dispoñibles na páxina web e tamén nas paradas da localidade.

Lucía Blanco, concelleira de Mobilidade de Ares, salienta que esta acción é parte do “esforzo continuado por axudar á veciñanza a comprender toda a nova información, reaxustes incluídos, relacionada co transporte público a Ferrol, Mugardos e parroquias. Unha nova información que nos chega, ademais, sen ningún tipo de comunicación previa e a través dos medios de comunicación, o que dificulta a resposta para difundir os cambios debidamente porque temos que contrastalos coa Xefatura Territorial da Xunta”.

Consulta a versión sintetizada dos horarios de buses nesta ligazón: horarios_traasporte_ares-26-09-2022